Senaste Inlägg

Några fav´s

Råkade ju somna efter jag hade käkat middag(men vad gör väl det för det är ju förbenat gött att sova!), så nu sitter jag här ganska lagom pigg i ögat så att säga..haha

Så jag går igenom gamla videos, försöker alltid hitta "nya" band och det senaste har det blivit några stycken, fördelen med youtube är att man kan få tips, så man ramlar vidare och kanske hittar några pärlor :)
(ja jag är svag för den här sortens musik..haha..men va fan jag blir glad av den!!)
Första bandet heter "Blue Murder" sångaren John Sykes lirade med inga mindre än Thin Lizzy & Whitesnake
låt nr 1 heter Jelly Roll och är lite halv catchy
kan rek deras skivor "Blue Murder" & "Nothin but trouble" (OK NÅT BLEV KNAS MEN NI FÅR LEVA MED DET FÖR JAG ORKAR INTE TA BORT DUBLETTERNA!! haha) nr 2 "We all fall down" Hardline Danger Danger Coverdale/Page Harem Scarem nr 2 "We all fall down" Hardline Danger Danger Coverdale/Page Harem Scarem

2 Kommentarer

Postat av: Lotta den 2010-05-09 @ 11:07:14
http://saxiquine.blogg.se/

Tack för tipset =)

I sthlm kan vi bo hemma hos vänner som också skall på festivalen, så det är löst =)

Postat av: B2 den 2010-05-10 @ 19:21:19

Oh..en del gamla godingar.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback