Senaste Inlägg

Skum dag

Vaknade imorse av att jag var öm i magen....första tanken var shit..nej
men det var inte så ömt så att det gjorde ont utan snarare väldigt väldigt lätt mensmolande i små återkommande varianter.. och jag har vart lite gasig i magen idag också, men jag var ute och cyklade igår så jag tror att det kan ha med det hela att göra idag..har haft det till och från idag men det har iaf inte gjort ont..men jag måste för fan ut å röra på mig om jag ska orka jobba på ons..så jag tog mig sonika ut på cykeln till cici idag och jag tänker gå ut och gå tills jag börjar jobba...vi skulle egentligen först ut och fika men hon kände sig inte helt 100 och jag vågade inte för min mage va gasig...ville ha toa nära utan att stå i kö..
är fortfarande öm i magen men inhandlade losec mups idag och det har hjälpt en aning..plus några panodil och jag har vart väldigt pigg idag vilket även axel påpekade så det är skönt...men igår lånade jag vågen hos syrran..och jag har tappat hela 9kg sen jag vägde mig för ett par månader sen..sjukt men jag tror nog att "sjukligheten" och soppätandet har gjort sitt..jag äter bra och får behålla det så jag ser ingen större fara i det hela...men jag kollar mig hela tiden och jag är inte lös långa stunder i magen. och det är ju bra..mer gasig(gu va roligt att läsa om sånt här..haha)
så jag ska ta upp med doktorn när jag träffar han igen att jag är känslig mot choklad, vitt bröd och kan i stort sett äta mer fiberrik mat bara...och vad det kan va..kanske magkatarr eller så

jaja..dags att nana kanske..tjipp å hej

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback