Senaste Inlägg

oj va tiden går

En vecka sen jag skrev sist...haha
har vart full fart på jobbet och idag så kände jag av magen en del, vilket var lite oroande..men som jag sagt tidigare, det är sådana "kramper" som är uthärdliga...nu verkar den ha lugnat ner sig en del tack och lov..på onsdag ska jag på röntgen igen..både vanlig och skikt..jag hoppas att den inte visar ngt..eller på sätt och vis gör jag det för mitt magbeteende är inte normalt..haha..jag är nyfis

Håller mig fortfarande till att äta 100ggr per dag..så fort jag e hungrig blir det risifrutti, frukt..macka eller varm mat
imorgon tänker jag unna mig chips och dip...trött på att äta snällt hela tiden..skrattar
sugen på en feeeeet stek, en kall öl

Imorgon blir det tvätt som vanligt...sen ska min goa vän sara och en till ha 70-års raj i lokalen här uppe så jag ska iallafall gå dit å tjöta lite gojja..kan ju alltid ta med mig en mugg kaffe..haha :)

annars inte mycket nytt S.O.S....jobb, komma hem käka, slappa till 22 sen sova...*gäsp*

det grämer mig fortfarande att jag missade skäggets enorma skogsbaluns!!! blev tydligen aplyckat och nu har han sagt att det kanske inte blir nåt på ett tag för att det blir så svårt att toppa...satans sjukhus å skit..det har alltid vart årets grej och givetvis händer det ngt...arrrg

jaja..gnälla kan man göra en annan dag..haha
häpårrä

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback