Senaste Inlägg

Snart...

dags att sova...igen..känns inte riktigt som att dagarna räcker till ibland

Imorgon är det dags för ett återbesök på röntgen..vanlig och skiktröntgen..ska dricka sånt där blaj igen...bleeh
och jag hoppas att det inte visar ngt...mår fina fisken iaf så det borde inte :)

Jag är så jävla trött på mina nya grannar ovanpå..hinner knappt komma hem från jobbet så gapas, skriks, spelas jallajallaaaaaaaaaAAAAaaa musik och bankas å slås i tid och otid..mycket tröttsamt..men jag har vart i kontakt med bostadsbolaget som skulle ta tag i det..frågan är bara när..det är ju efter jobbet man vill slappa och ta det lugnt som oftast..men när man måste sätta i lurar och antingen glo på ngt eller lyssna på musik för att få "lugn" då e det ju galet
idag ville jag bara köpa en burk surströmming och silvertejp..gå upp och trycka upp skiten i mun på dom och
tejpa för(oj daaaaa sa jag det där?!?! ni såg inte det va? fniss..och nej jag drar inte alla över en kam)

Nu börjar storseansen med Terry Evans att närma sig, jag är lite pirrig inför det, men det ska bli väldigt
intressant om jag får säga det!
På tors blir det ev en fika med Cici igen efter jobbet..var ett tag sen nu så det ska bliiii sköjj..dricka sig lite kaffe och tjöööta

Imorgon har vi en relativ lugn dag på jobbet..vi var nog lite trötta idag på morgonen jag och min kollega för vi hade bara eg två saker att göra idag...flyttstäd och sen kolla till köpcentrat..men näähärå morgontomten gjorde sig påmind..ni vet när man är så där trött och hjärnan funkar =0...drog iväg och gjorde ett ställe vi skulle göra imorgon istället(normalt sett görs det tis, men blivit flyttat)..haha..jaja..ingen fara på taket där..men ändå..skratt

och imorgon ska jag dra till biblioteket och förtidsrösta så jag slipper trängas med alla på sö

tjipp å hej..natttiii

Har fastnat för dom här..mysigt...(tack Cici för tipset :)




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback