Senaste Inlägg

....

Ok...efter klagoinlägget före...så har jag haft två dagar där jag faktiskt mått riktigt bra
några enstaka kramper, lyckades äta makaroner igår som jag fick behålla

Idag blev jag hämtad av Axel vid halv 3 och vi stack hem till dem och hängde och tjötade skit, så jävla gött
att få komma utanför dörrarna ett par timmar...klarade även att dricka kaffe..det har jag skurit ner på betydligt..dricker inte ens det på morgonen längre, jag vågar helt enkelt inte innan jag har käkat ngt
så jag åt två mackor och blåbärssoppa på förmiddagen..grymt gött!
ja och rökningen har också blivit betydligt mindre.

När dom sen skulle köra hem mig så stanna vi vid korvkiosken på torget, där vi även sprang på Elenor, Doc och Elenors bror+familj..så det blev lite tjöt!..jag köpte en halv special kokt och tog med mig hem!
fyyyyyyy fan va gött det var, och iskall mjölk till och jag fick behålla det...nu på kvällen åt jag två ostmackor och te..det tar sig sakta men säkert!!

jag och cici pratade lite om en incident som jag glömde nämna i sonisphere bloggen...haha..jag tror att det var under Alice Cooper detta hände...då ser vi två grabbar som kommer och knuffar på Orvar Säfström, som är filmkritiker  och programledare...och med det underlaget så höll sig inte Orvar på fötter utan hamnade med arslet i leran...synd att man inte hade kameran uppe då..men kul var det!

4 dagar kvar på antibiotikan..måtte skiten stanna borta!!
sen vanlig röntgen och skikt röntgen den 15..återbesök hos läkare 22

hej hopp

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback