Senaste Inlägg

mhhm

Det låg ett brev innanför min dörr idag...från landstinget...ett brev jag väntat en stund på
från överläkaren, remissen från borås ang min njursten hade kommit tillbaka och den var för stor(2,5cm) för att
sprängas med stötvågor och dom rek operation istället...suck..hade hoppats att jag skulle slippa.
kommer åter igen att ligga några dagar på sjukan...suck igen och hej underbara sjukhusmat..BLÄERK..får se till att få det levererat...skrattar..sen kommer jag gå sjuksriven igen en till flera veckor...och lönen då är ju såååå rolig..får hoppas att det inte blir innan jul bara, har pratat med syrrans son..och får låna hans usb modem så jag har ngt att göra iaf..klättrade ju på väggarna som fan sist och läsa tidningar va inte så kul heller.

nu vet jag inte om detta görs här i stan eller i Göteborg...blir det sistnämnda så vore det kul att få besök av goa människor där nere...återkommer

snart dags att nana...upp 4 imorgon men äntligen fre...funtar på antingen tacos el pizza och chilimarinerad kycklingfilé, sås potatis och gelé på lö..vi får se

hej hopp

1 Kommentarer

Postat av: B1 den 2010-11-05 @ 20:08:23

Gumsan då..hade jag bott närmare hade jag givet hälsat på! Kommer gå jättebra det där, men förstår att du inte är road :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback