Senaste Inlägg

Nervös...

....för imorgon är sista dosen av antibiotika...vill inte att skiten kommer tillbaka!!
mår fortfarande bra....fast jag var lite trött och yrslig idag...men efter 6 ikväll så fick jag nog och tog en promenad till sjukhuset och hämtade min mobilladdare....gudars va gött det var att röra på sig...så är det fint imorgon också så går jag lätt ut på en..måste komma upp i flåset igen om jag ska orka börja jobba på ons nästa vecka

så snälla håll alla tummar och tår för att det går bra :)

annars inte så mycket nytt..lite att se fram emot även i höst..bokmässa, Ullared och seans med Terry Evans planerat än så länge :)

hoppas ni mår gött

kram

2 Kommentarer

Postat av: Carina den 2010-08-24 @ 10:52:25
http://blackwellir.wordpress.com/

Fortsätter självklart att hålla både tummar & tår! :)

Kram på dig!

Postat av: Camilla den 2010-08-24 @ 14:57:21
http://millansmemoarer.blogg.se/

HOppas du snart är ditt gamla vanliga jag, inte kul ha ont och besvärligt med magen! Många kramar från norr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback