Senaste Inlägg

ett litet vitt paket

hela vägen från amerikat!...igen..haha
den här gången var det från Trace

Alltså...jag måste säga att paketet jag fick idag
grymt!

Första grejen i lådan var ett kort som gick rakt in i hjärtat
"Merry x-mas to you my friend, thank you for everything you do for all your friends we love you SO very much!!! Love Trace"

under den låg det en tatueringstidning
Sen under det så låg det en illröd peruk med horn..haha...i verkligheten är det väl bara hornen som fattas!(näää)16st slim jims(som ölkorv fast korta och tunna) mina favs reeses pieces, en sock plånbok för mynt(jag gnäller alltid över att det är så jävla kallt och förra året skicka hon fotbollssockar som det stod Peoria på)
en t-shirt med texten "Mean girls finish first"..börjar snart tro att jag är evul på riktigt..skrattar sen fick jag även en klubba som jag glömde lägga på tröjan..formad som en penis..var hittar hon allt! sen en handgjord juldekoration med 5 små filurer på...på varje mössa har hon skrivit våra namn på tomteluvan och på framsidan står det "The Baz Family"( för er som inte vet så är det tack vare Sebastian Bach vi träffades för 4 år sedan) så jävla gullig var den! roligt att ha som minne :)
Sen fick jag en ängel gjord av konstnären  Susan Lordi - Willow Tree(googlade..haha) som kallas
"Angel Of The Heart - For thoose who love and are loved"  
http://willowtree.info/product/angel-of-the-heart-ornament

jag är nästan lite mållös..så urgulliga grejer..

så nu måste hjärnverksamheten fram så jag får ihop ett gytt pkt till henne framöver :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback