Senaste Inlägg

jamen ja

Då har jag jobbat i 3 dagar och det har väl ändå vart helt ok..va lite öm, träningsvärk och mådde lite illa idag men sov inte  riktigt många timmar som man borde och till råga på det gå upp kl 4=slarvigt så jag får skylla mig själv..haha
men nu under kvällen har jag mått bra

Jag äter fortfarande ofta men lite varje gång...många mellanmål och frukt..så fort jag känner mig hungrig..det sägs ju att det ska vara bra, men jag vågar inte ge mig på fröer och skit igen..iaf på ett tag så jag håller mig till frukt och min nya fav risifrutti blåbär, lånade en våg på ett ställe idag och har tappat 1kg till, men jag är ju som sagt extra försiktig och nu rör jag mig dessutom mer så det är inte så knepigt..behöver jag säga att jag längtar efter en riktig bamsestek med massor av sås potatis och gele..eller varför inte chilimarinerad kycklingfilé till det...snarttttttt!! kanske imorgon..haha..ska nog gört! kyckling är ju bättre än stek kanske...förbenat gött e det dock =P

annars bjuder helgen inte så mycket på mer än tvätt...och kanske en träff med min goa "fru" jennie och tjöta lite skit och gosa på hennes nya bäbis på sönd






1 Kommentarer

Postat av: B2 den 2010-09-07 @ 14:42:41

Gött du är bättre!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback