Senaste Inlägg

se...igen..haha

fan va tiden springer fort, troligen så har tiden panik och vill tillbaka till vår och sommar..skratt

Nu har det faktiskt för en gångs skull hänt lite..inte bara jobba äta skita sova typ

Drog ner till Gbg för inte alls längesedan och använde mitt vunna presentkort på Siba, det blev Sennheiser lurar till mp3, har bojkottat KOSS som i alla år varit mina fav lurar..dels för det grymma ljudet och att dom verkligen utesluter minsta ljud, men dom har gjort något med sina kablar..för efter typ en vecka bara så börjar det knastra och bli glapp till fästet av sladd till lur...och dom har blivit tunnare...har reklamerat 3 lurar och fått nya tillbaka men samma sak hände igen...då blev jag matt och sket it det...sen köpte jag en ny trådlös hemtel för den andra var det glapp i till och från...sen stack jag och Cissi till Choklad Festivalen i år igen...i stort sett samma saker som förra året men jag fick med mig 3 lådor tryffel..2 chili och 1 nougat..mm mm till varm choklad i vinter
åkte med henne hem och stannade över..roligt att träffa Cissi, bror, dom "små" och puff igen

var ute med jobbet en sväng för någon vecka sen, vi käkade 3 rätters och bowlade...var rätt så roligt..förutom att fläskfilén som jag sett fram emot legat för länge i värme och var rätt hård i kanter, men för en gångs skull så sa jag till servitrisen men fick inget för det..haha..blev iaf mätt på potatisgratängen

Var och såg Saw 7 3D igår och filmen i sig var bra men den skulle inte ha gjorts i 3D för jag tycker det förstörde filmen..såg bara löjligt ut på vissa ställen..men för en som gillar serien så ska den klart ses

slutade med magmedicinen igår och ska nu bara ta den när jag behöver..skulle kört en vecka men jag körde två för en kollega med samma medicin sa att den fungerar bättre om man kör lite extra...
sen har jag dragit ner mycket på sockret..i kaffet har jag bara en halv sked knappt....äter knappt godis..bara lite då och då..kör låglaktosmjölk..magen e gött mycket bättre och inte lika uppkörd..upptäckte härom veckan att sockret och mjölken va en faktor till att magen bröta..gött eee det..ligger kvar på samma vikt och äter lite och ofta fortfarande.
fast idag har jag unnat mig barnpizza och lite godis

nä nu får det va slutpladdrat! haha

hej hopp

1 Kommentarer

Postat av: B2 den 2010-10-31 @ 21:23:19

Kul med update!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback