Senaste Inlägg

Klubbad

Skönt med fredag!

Efter jobbet så skynda jag hem, det såg lite lurigt ut på himlen..antingen massor av regn eller både åska och regn! och det vill man ju helst slippa på vägen hem
igår så var jag övertygad om att det skulle bli ett rejält åskväder, men som VANLIGT så går det alltid runt mig! besvikelsen var stor, hade gjort kaffe och satt mig på altan för att njuta(älskar åska för den som inte visste) men det kom bara ett par smällar :(

Nåväl, kommer la fler tillfällen!

Stack upp till affären och köpte lite saker att ha över helgen, och sen åt jag och ni vet hur lätt det är att hamna i matkoma, sen så börjar ögonen trilla..ok tänkte jag..jag sover en timme iaf...pff..min soffa fullkomligt fångar och klubbar mig medvetslös! sover så jävla gött i den..en timme blev till 3½ timme!! galet men gött.haha :)

Imorgon ska jag tvätta kl 10, normalt sett så brukar jag tvätta mellan 1-4 men det fanns ingen vid den tiden så det är bara att bita i äpplet, å andra sidan så har jag hela dan fri sen

Inga direkta planer alls i helgen som vanligt..haha..ev fika imorgon..kanske klippa häcken på altan och skura möbler..viiiiii får se! det är ju hockey imorgon! haha

gonatt på er!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback