Senaste Inlägg

Årets första grill!

Kom hem strax innan 3, då jag började kl 6 imorse...alltid gött att komma hem lite tidigare på fredagar
idag har det flutit på rätt bra.

Åkte hem och då hade jag fått en avi från posten, men jag måste hämta den borta vid Maxi...jag vet inte om det är mixern jag samlat ihop poäng till, jag hoppas för jag är dösugen på att börja göra smoothies!! nu håller jag på att samla poäng till ett våffeljärn, det är ju så grymt gott! och har bara några hundra poäng kvar tills dess
eller så kan det vara den skivan jag vann på roadrunners..men det är lite för tight med tid för att det skulle hinna komma på bara några dagar från Usa

jag gick och la mig på soffan i två timmar för att orka vara social på eftermiddagen
det vankades grill hemma hos Monica, vi hade en gemensam bekant som tidigare bott i stan men flyttat till England och är hemma då och då...6 barn och 5 vuxna..behöver vi säga att det var fart? men jävlar va gött det va med grillat och en kall!! mmm m mm :P

Här kommer en liten halvsuddig bild på Monica & Maria


Maria hade haft med sig något Kinder gör "Happy Hippo" jävligt goda va dom!


Sen va Monica så snäll när jag skulle dra mig framåt 10 tiden, så jag fick låna hennes cykel
så jag slapp gå från Ängabo till Noltorp...tack Monkala :)
kom hem och gjorde kaffe, lite frusen i det ruggiga vädret men nu är det nog dags att sova!!

nattski på er

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback