Senaste Inlägg

All set

Biljett till Sonisphere...check...hotell med frukostbuffé mitt i centrala stan(57 sek till Jensens Böfhus..haha..kan inte bli bättre och mc donken just intill) ...check...tågbiljetter 1:a klass...check

Nu behöver vi bara vänta och det är ju det som är jobbigast..skratt!

Fick veta idag att The Cult spelar på Gröna Lund på fredagen, såg dom på Sonisphere nere i Hultsfred förra året och var inte besviken, förutom att dom inte spelade min fav låt Edie då, men vi får se om vi orkar ta oss dit Idag går en extra tanke till Edbom:skan som ligger på sjukan, var där med Cici en sväng efter vi vart hos C och fixat biljetter Käkade när jag kom hem, kollade ett program på datorn och sen somna jag en sväng...bra..haha..men ska se hockey lite sent så det var la lika bra :) ha det gött!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback