Senaste Inlägg

Ny leksak

har letat efter en lite bättre kamera med höga mgpx och zoom, igår kom elgigantens bilaga
och där sålde dom denna...kunde inte tveka



Var på en flyttstäd utanför stan och när vi skulle åka som kom den här lustiga katten gåendes...kolla tassarna


och sen ett nytt foto av den bästa och snyggaste...var med i celeb fit club och har gått ner mängder :)


Jobb till torsdag, sen är jag äntligen ledig i 6 dagar...vädret blir bättre å bättre..så jag hoppas
att det är fint alla dom dagarna så jag kan va uuuute.

dags för hockey snart..frö har chans att gå till semi!!

jag tror gevalia har förlorat mig som kund, jag gör kaffe på the old fashion way...kokar kaffet på spisen...finns verkligen inget som går upp mot den smaken, rätt som det är så gör gevalia "fylligare" bönor och nu smakar deras kok nästan som brygg..blee...så idag testade jag Arvid nordqvists kokkaffe...himlars va gött!

nä slutpladdrat
tjipp

3 Kommentarer

Postat av: Carina den 2010-03-27 @ 10:10:04
http://blackwellir.wordpress.com/

Jag kan tala om att även bryggkaffet blivit sämre. Smakar vidrigt. besviken

Postat av: Carina den 2010-03-28 @ 11:46:27
http://blackwellir.wordpress.com/

Vi har alltid kört på Gevalia eftersom det varit favoriten. Nu dricker jag själv inte kaffe längre p g a att jag allt som oftast mår dåligt av koffeinet, får ångest osv. Kan inte ens dricka svart te längre då jag inte druckit sådant på så länge. Blir bara rött eller grönt te för min del.

Kokkaffe är nog inte min grej tror jag. Minns förresten första gången jag skulle göra det hos en vårdtagare. Stod där som ett fån utan att ha en aning om hur man skulle göra. Det kändes lite medeltida. Trodde att det dött ut med tidigare generationer... Haha ;)

Kaffe får gärna smaka en del men Gevalias bönor är beska och illasmakande och likaså Löfbergs lila. Så några tips på gott kaffe har jag tyvärr inte själv, men bra att du hittat ett kaffe som smakar bättre än nämnda iaf. :)



Har du förrsten bestämt dig för vad du ska göra? Blir det spa eller nån resa?

Postat av: Carina den 2010-03-29 @ 08:19:47
http://blackwellir.wordpress.com/

Ja Rooibos är gott och är i stort sett det enda jag dricker (i olika smaker). :)



Skönt att bara vara hemma och slappa också iofs, men jag hoppas ändå att du får möjlighet att ta dig någonstans i sommar i alla fall. Det gör ju så mycket att bara få komma iväg ett tag och se andra miljöer. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback