Senaste Inlägg

hmm

Är ledig 6 dagar i påsk, ser fram emot det som fan..men vill göra ngt..så jag sitter och letar alternativ online
kollar spa, hotell..resor etc
i och med att alla 3!! resor jag planerat hittills bara blivit inställda så är jag lite less..även om jag så ska göra ngt på egen hand..fast och andra sidan det är ju då allt gått i stöpet..haha
jag vill skämma bort mig själv helt enkelt för det tycker jag att det är jag är värd...kollade även flyg ner till Grekland i ett par dagar och hälsa på grek om han är kvar..men va fan upp till 4 papp för 3 dar..gimme a break!

äsch blir bara matt...blah

2 Kommentarer

Postat av: Carina den 2010-03-13 @ 15:50:17
http://blackwellir.wordpress.com/

Jag tycker att du ska testa spa! :) Lovar att du kommer att njuta och känna dig härligt avslappnad efteråt. Inte så dumt när man jobbar mycket heller. ler



Vi ska på spa två dagar till påsk igen. Längtar... :)

Postat av: B2 den 2010-03-22 @ 19:29:50

Men åh, spa vore väl nåt?! Härligt lixom! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback