Senaste Inlägg

Random

Det här med rubriker är inte min starka sida..haha

Snart ännu en vecka till ända och en vecka närmare semestern och idag vart det lite lagom stress på jobbet

Jag har ju berättat om min nya unga granne, och inatt så låg jag på spikmattan och hörde redan innan jag la mig att dom satt ute på altan och tjoa..vid halv 1 när jag skulle ta bort spikmattan så satt dom fortfarande kvar..trots att jag inte hade fönster el vädringsfönster öppet så hördes det rätt bra..smart att sitta där en vardag när folk jobbar men vissa tänker inte speciellt långt(verkar som om hon är a-lös)...dessutom så har hon en tendens att spika kl 9 på kvällen...jag lovar att hon redan nu inte står högt i kurs i huset, det är normalt sett väldigt lugnt här
imorse hade jag lust att lägga en lapp i hennes brevlåda "Tack för en förstörd nattsömn, hoppas att du sover gott"

Nåväl
dags att knyta sig snart

längtar till semester nu, sonisphere, pink, seans med terry evans, skogsfest etc..och mycket sol!!
ajöss

4 Kommentarer

Postat av: Cissi den 2010-06-12 @ 20:49:06

Va?! Seans Med Terry Evans? Nu blev jag sååååååå avundsjuk! =)

Postat av: B2 den 2010-06-14 @ 18:52:16

Hoppas det var en engångsföreteelse? Du kanske ska öppna dörren nästa gång och säga till lite snällt? Förhoppningsvis tar hon åt sig mer än vad mina studenter gör :p

Postat av: Carina den 2010-07-10 @ 11:34:13
http://blackwellir.wordpress.com/

"Det här med rubriker är inte min starka sida..haha"



Tydligen inte att uppdatera bloggen heller. pik ;) Haha

Postat av: Camilla den 2010-07-10 @ 11:55:46
http://millansmemoarer.blogg.se/

Var äääääääääääääääär du?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback