Senaste Inlägg

Lördag

Vad händer, först vaknar man kvart över 6..men jag vägrade och lyckades somna om och vakna halv 9
gick upp och gjorde kaffe och sen monterade jag min mixer, för den ska provköras idag! :)

surfade sen runt lite och drack kaffe, hystade sen i tvätten och skulle ta en kaffe och cigg på altan..men det fick jag snällt avbryta innan jag ens hade satt mig, fick dock ner kaffemuggen på backen och fick rusa in igen
jag har en liten fobi, eller ja den är ganska jobbig...getingar
När jag var liten så skulle jag och bror med dagmamma åka ner och mata änder i djurparken, och hade en påse bröd i handen...på något underligt sätt hade en geting smugit sig i påsen och det är ju inte så att man håller påsen något vidare still så när jag öppnade och tittade ner i påsen för att grabba lite bröd, flög en fullkomligt vansinnig geting rakt upp mot min hals, men sin lilla röv först och stack mig i halsen...djurparksbesöket fick avbrytas och det blev ilfart till akuten för halsen svullnade upp och jag blev utan haka..svullet hela vägen!
sen dess rusar jag så fort dom kommer i närheten av mig och jag fick inte njuta av en cigg och kaffe på altan för så fort jag gläntade på dörren så var han där

någon som har ett bra tips hur man kan utrota dom? haha

idag ska jag definitivt inte försöka sitta inne efter att jag har tvättat klart..men jag har inte en aning vad jag ska hitta på dock...vi får se..det är föööör fint väder!

hoppas att ni får en bra dag

Dagens låt: Jimmys band "Sister Sin-Outrage" ser frame mot att få höra nya skivan...låter grymt bra!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback