Senaste Inlägg

Pink, Ullevi 23 jul

Vilken show!! oj oj...det var verkligen 190 genom hela konserten och inte heller denna gången blev jag besviken!! den där tjejen vet verkligen hur man bjuder på sig själv, tog foton medan det var ljust och även ett par videos men videos får vänta lite för det tar ett tag att ladda upp, nu stod jag inte längst fram utan satt mitt emot scenen så ni får ta korten för vad dom är..haha

Helen lagom laddad, hade sån flax och fick parkering utanför Ullevi



tog en öl i baren på utsidan
Helen, Cici & Axel




nåt uselt förband jag inte ens minns namnet på


Good Charlotte(som för övrigt inte heller va bra)



Takida( inget roligt heller)



Pink, strax före sin entre....bollarna uppe i luften















va lite svårt att ta bilder när det blev mörkt, så det får duga..videos kommer i senare inlägg...köpte dock två saker denna gången..en vintage t-shirt och en turnébok med görsnygga bilder i








1 Kommentarer

Postat av: SweGizmo den 2010-08-19 @ 22:40:59
http://swegizmo.blogg.se/

Fin Blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback