Senaste Inlägg

liiiiite

Uppdatering kanske då "klagomål" ;) inkommit på att jag är dålig på att uppdatera ..haha

Första semesterveckan är snart till ända, men redan igår så kände jag hur gött sakta dom första
dagarna har gått, det kändes som man haft semester  i flera veckor..känn va gött!
jag har sovit mycket och ännu tills inatt inte varit någon direkt nattsuddare..hoppsan va klockan blev halv 5 på morgonen fort..va gör jag? Second Life, lyssnar på musik och tjötar med folk..då går tiden fasligt fort

Måndagen spenderade jag med Cici, Axel & Lilltrollet Zoe på deras koloni, vi grillade, drack kaffe och tjötade
skit och pratade om planerna i sommar...guuuuuuuuuuuu va roligt det ska bli!
sen på tisdagen så knallade jag hem till Elenor & Jonas och fikade ett par timmar med var även Jennie & Ronny
det var fasligt trevligt! sen resten av dagarna hittills så har jag haft besök av sofflock AB, kollat ett par avsnitt av true blood S03..mycket gooo serie..det har väl inte direkt vart roligt väder heller, då finns det inget bättre än att kura ner sig i soffan

Så här kan man se ut i Second Life, på en skön ö någonstans



Imorgon så brakar semesterns första hoolabalooo loss
jag, Cici, Axel & Helen ska ner till Ullevi och kika på den här bruttan
så skönt att hon kom till Gbg för en gångs skull..helt klart en av de bättre kvinnliga
artisterna live, minns fortfarande hennes konsert på hovet för några år sen, och det ger mig
fortfarande gåshud!!





Ett klipp från Helsingfors igår, så alla ni som inte har biljett ser vad ni missar!! =P

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback