Senaste Inlägg

Week from hell

Fi schalingen vilken jävla vecka! att man ens står på benen liksom...1-2 flyttstäd VARJE dag..villor..lägenheter etc..det är så jävla skönt att den här veckan är över, vanligtvis brukar vi ha en 1-3per vecka...jag kan lova att man är öm i muskler man inte trodde fanns..trodde att idag skulle gå smidigt men fredagen blev rätt så knas vill jag lova...gött när man bara vill hem..not...suck

Har iaf frågat en kollega om jag kan få åka med henne till jobbet medans snön ligger, en resa som normal tar 10-15 min har tagit upp till en halvtimme..plus att man är helt slut innan man ens börjat jobba..hmm

Annars då, var och fikade med Elenor & Linda i veckan, det var inte precis igår det hände..haha

fick ett paket från Tura Scandinavia AB....två förpackningar...med nya kosslurar...wooho..lönar sig att reklamera lite, men det där var verkligen inte normalt..inga lurar jag haft har låtit så

Har inte gjort så mycket annat än bara slappat denna veckan i stort sett(som vanligt, men faktiskt mer än vanligt..haha)...så jag har inte så mycket att tjöta om


Ha det så göttttttttt

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback