Senaste Inlägg

ok

Först..jag är ett stort fan av koss sparkplug hörlurar och har alltid haft dom och varit skitnöjd
dom två senaste paren jag har köpt..har sugit getapung..kablarna har blivit tunnare...
båda dessa gånger...har jag använt dom precis likadant som jag alltid har gjort..inget annorlunda..men..
efter ett tag..max två veckor..så har det börjat knastra och spraka i änden av kabeln där det blir tjockt och sen mynnar ut till 35mm pluggen..först trodde jag att det var spelarn som va knas..men när jag använde nya mobilen så lät det precis likadant...jag blev så matt och förbannad att sista hörlurarna inte höll längre..att jag mailade koss..fick till svar att det var tråkigt att jag var missnöjd och att jag skulle kontakta Tura Scandinavia AB(som är deras lev här)
så jag skickade in en RMA anmälan och sen skickade jag in lurar med kvitto...idag fick jag mail...

"Hej! Nya lurar är lagda på order och kommer att levereras till dig inom några dagar. Mvh M"

fiiiiiint! undrar om jag får två? haha


Sen "Trubbel" nr 2

Vad gör man när man får inbjudan till Irland någon gång under april?...gratis boende
undrar om jag kan få ledigt i typ 3 dar...kikade från fre-sö där låg priset inte under 10 papp..hur galet är inte det???...kikade sen to-må...då låg priset huxx fluxx på 4 papp...enda problemet är väl att jag inte vet när det skulle bära av, det beror när kompisen får boendet
(har ni några bra tips på sidor med billiga flyg så skicka in en kommentar, så får jag fiska lite)

titta och njut
http://www.doolinireland.net/doolin_photos.html



jag längtar inte till nästa vecka...flyttstäd VARJE dag...suck


2 Kommentarer

Postat av: Tussan den 2010-01-19 @ 23:05:06

Känner bara till Ryan Air som flyger dit....meeen dom har du säkert redan kollat upp ;)

Postat av: Camilla den 2010-01-20 @ 19:13:53
http://millansmemoarer.blogg.se/

Irland är superfint! Var där en vecka med Erik LeNoir (remember him?) för ett gäng år sedan. Så åk om du kan! Var åker du isf? Jag hängde i Dun Laoghaire, fast vi åkte in till centrala Dublin varje dag iofs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback