Senaste Inlägg

Ledig dag

Fick gjort en del trots att jag var uppe till halv 4, är en jävel på att vända dygnet så fort jag vet att jag har en ledig dag eller två...upp 9 och iväg till tvättstugan..därefter hem och dricka kaffe...upp till affären..till tvättstugan igen och hysta grejs i torktumlarn..hem igen och kolla ghostlab och ta en kaffe till...hämta tvätt..fixa frukost till imorgon...börja bli hungrig..fixa spaghetti och hederlig köttfärsås som jag vart sugen på såå länge..jösses va gött det var! fick även två portioner till..så repris imorgon och på fre =) sen kikade jag på tv..sov en stund..tog en dusch och nu glor jag på tv

Igår kom skägg på besök, han skulle hämta mitt gamla köksbord+stolar..det var så gött att äntligen får iväg det härifrån! vi passade även på att ta en fika som vi tjötat om så länge...två flugor i en smäll

jag fasar för att cykla ända upp till jet imorgon med tanke på hur jävla uselt kommun och bostadsbolag skottar i den här stan men jag har fan ingen lust att gå...det tar dubbel så lång tid...och vem vill gå upp tidigare bara för att gå? inte jag iaf
ramlar jag så ramlar jag.

På lördag ska jag, cici, axel och zoe åka ner till bror och ta en fika..ska bli myyyys

nä nu får det bli gammal hederlig skogaholmslimpa m ost och varm chokela

ajööööösss

grym 3-åring

2 Kommentarer

Postat av: Camilla den 2010-01-08 @ 20:03:59
http://millansmemoarer.blogg.se/

Vilken kille!! Jag bara gapar!!

Postat av: Carina den 2010-01-10 @ 09:10:19
http://blackwellir.wordpress.com/

Jo det var Mange. Trist att det skulle behöva gå så illa för att han skulle få "semester". =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback