Senaste Inlägg

Helg

Har vart en jobbig vecka på jobbet, övertid 4 dagar i rad! det är många ändringar i schemat så det blir lite rörigt

Igår fick vi dock sluta ganska bra tid, drog till storken och bytte om, hämtade pengar och gick upp till Cici & Axel, käkade en macka jag köpte med, var ju 10m kö till korvmojen..sen drog vi ner till Bokmässan och gick runt..hittade två andra böcker jag inte läst i asyl/gömda serien..och sen så hittade vi Slash självbio för ynka 39 spänn..försökte hitta Kat Von D´s bok men BTM books hann inte få med den tyvärr...en annan sak jag saknade där var Adlibris stora marknad..sammanslagen med nån?

åkte hem vid 7 och var dödens trött! slappade och somnade en stund på soffan, vaknade halv 1 och var klarvaken...tjena..så jag nattsuddade en stund på nätet

idag är det dags för Makarna Edbom´s andra dotters dop, sen vankas det hockey på tv!!

ha en go dag

Tjaråååå

1 Kommentarer

Postat av: Camilla den 2009-09-26 @ 22:42:46
http://millansmemoarer.blogg.se/

Berätta sen om slash's bok var bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback