Senaste Inlägg

Usa

Har blivit skjuten på framtiden

Anledningen är efter ett samtal med Jas idag
en av hennes bröder drabbades av obotlig cancer i somras och kommer troligen att gå ur tiden i samma veva som det var planerat att jag skulle åka dit.
vi kände båda att det kanske vore bättre att senarelägga min resa dit, hon behöver vara med sin familj då och dom behöver henne..sa till henne att jag förstår rakt av, familjen går alltid först!
och vi har all tid i världen att ses längre fram.


Ok och med det i åtanke och kortet hermit jag fick hos mediumet...blev just påmind om det..och det är lite freaky
frågade om usa resan kommer bli av när jag tog det kortet, resan blir inte av=hermit....eremit...ensam hemma


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback