Senaste Inlägg

Chokladkalas & familjemys

Igår åkte jag ner till Gbg och mötte upp Cissi och Ryona vid stationen, därefter mötte vi upp Karro..en gammal kompis till Cissi...struttade sen iväg till
http://www.chokladkalaset.se/

Så mycket choklad på ett och samma ställe, paradis..svar ja! det provsmakades till höger och vänster, men det fanns lite dåligt med dricka..haha..men det var mysigt med tjejkväll på stan!
givetvis så handlade jag "lite" man kan ju inte gå på chokladis utan att handla!!
4 lådor tryffel..hallon, caramel, chili och normal
J.D fudge till bror såklart
sen två flarror lättvinsglögg...Chili/choklad & Blåbär/lingon


Gunilla va i Gbg och erbjöd sig att hämta upp mig hos bror, skulle inte åkt med dit från början men självklart tog jag chansen att få träffa fabbe å ryno också...vi lirade lite GH, godismys, carbonara och chokladkaffe.
vid 23 snåret kom Gunilla och jag fick äntligen med mig "monsterhögtalarna" jag fått av bror...hem...fniss
det låter la äääääääänna bra!


Idag tog jag en promenix till stan och hämtade cyckeln, sen har det bara vart slappt
ska dra igång film sen vid 5-snåret för at ttesta kvalisorten på dom, om det går nåt bra vill säga

I veckan blir det försvarskurs med jobbet
bio med Gunilla på onsdag och kolla flickan som lekte med elden(äntligen!)
och på lördag blir det kalas hos Cici
ringde och beställde mitt barbord idag, men det fanns inget vare sig på huvudlager el så
men hon la in en beställning och jag får veta på tis, skulle ju va min vanliga otur om det har utgått...så snälla håll tummarna, det är riktigt snyggt!
svarta ben och antikbrun skiva



Det var väl alles för denna gång!
tjaaarå

1 Kommentarer

Postat av: B2 den 2009-10-26 @ 07:12:50

Mmm, choklad!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback