Senaste Inlägg

only monday

...och jag är helt slut redan En flyttstäd som tog alldeles för lång tid..var hemma 7...*gäsp* ser verkligen fram emot långledigheten om 14 arbetsdagar, imorgon blir det dock en dag utan vare sig hemstäd eller flyttstäd...j a g ä r h e l t d ö d!! I lördags så var jag med Nina och Linda på hockey, därefter så mötte vi upp Anna i brunnsparken för att käka middag...kollade först in böfhus..smockat...drog till Järntorget...kollade in Maharani...smockat..*snyft* tillslut hamnade vi på ett litet hak mitt emot kellys...käkade rådjursköttbullar, tranbärssås, potatis och gele..det var annorlunda men gott...drog hem med 17 över 9 tåget igår beställde jag kat von d´s bok...ääääntligen..och jag läste på hennes twitter att en ny bok är på gång, gryyyymt! en av världens främsta tatuerare tycker jag!! fick veta igår att ytterligare ett pkt är på väg från Usa..om jag inte minns fel så ligger det på ca 4.8kg nånstans..va fan har hon packat i?? haha..ska bli kul att se(dock inte samma som sist) nä nu ska jag fan gå och sova! nattiiiii

1 Kommentarer

Postat av: Camilla den 2009-12-02 @ 16:58:24
http://millansmemoarer.blogg.se/

Spännande få sådana där paket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback