Senaste Inlägg

Det kom idag!!!

Paketet hela vägen från amerikat
som jag har haft reese´s pieces abstinens....stöööööörsta påsen och massor av annat gött
kaffe, halsband(hon har ett likadant), godis, skid row knapp, armband, en slags ölkorv..små sticks typ...moonpies...jordnötter med wasabi, Beef jerky...huskatalog..vet inte om jag ska ta det som en pik..haha...anderson peanut butter filled nuggets(pretzels typ)..ska bli intressant...walmart reklamblad..mer amerikanskt än så? haha..poptarts mm mm....bara jobbigt att rabbla allt för det va en del!
shotglas med texten,
"Fantasyland - Gentlemens Club, Peoria IL"

Fick ett urgulligt kort med i paketet...fullt med kakor på
"Missing you in Morton, wish you where here!"
på tal om Morton...det är hennes hemstad, på avin jag fick idag
så var visst mitt förnamn Morton..inte det andra..haha..hysteriskt dålig engelska den personen måste kunnat när det står klart och tydligt för och efternamn på engelska
här kommer en liten bild

1 Kommentarer

Postat av: Cissi den 2009-11-24 @ 17:50:12
http://mammavarg.blogg.se/

Smaskaroooo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback