Senaste Inlägg

Dags igen!

Ny låt i spelaren...Journey - Faithfully  en av mina absoluta favoriter!!

Sen pratade jag med boss idag, hon vill ha upp mig och co-worker på 8 tim/dag..weeehoo

jag vill åka någonstans..en vecka eller två på semester, få se lite annat och bara njuta..har kikat lite idag..heee..det gör ju iallfall inte att man blir mindre sugen!! haha

och sist men inte minst...två filmer jag måste se

<br>
sen kan jag inte låta bli att posta honom, videon är soundtracket till filmen 2012


Time For Miracles

Adam Lambert | MySpace Video

1 Kommentarer

Postat av: Frida den 2009-11-03 @ 21:02:06
http://fridz.blogg.se/

oohh, där har vi två filmer som jag måste se!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback