Senaste Inlägg

sudddddd

lite uppdates kanske...sista dagen på kursen idag...stor genomgång av div maskiner..mycket som jag redan kunde så det blev en aningens långtråkigt...nästa tisdag är det stora testet..jag är nervös, det kan jag inte sticka under stolen med!
men det gäller bara att läsa fram tills dess så mycket man kan...har försökt på de test vi fått med oss hem hittills att skriva så mycket som möjligt utan att titta i boken och jag har fått mvg i stort sett på alla test..det har vart som max 2 fel totalt..gäller bara att komma ihåg det i skallen

Kan bara säga en sak, hade jag haft tillräckligt med pengar sparat till min semester så hade jag stuckigt över till usa redan nu i sommar...jag är över exalterad redan...jobbiiiigt..haha..men jag tror nog att det kommer bli min livs resa..och jag snackade med Jas igår kväll om det..jag får stanna så länge jag vill..så det kommer nog bli 3 veckor iallafall..daaang!
är jag tjatig? haha..men seriöst..jag ser fram emot det så sjukt jävla mycket så jag måste tjata!!

pratade med brors cissi nyss och jag kommer spendera många dagar där i sommar...hehe..det blir så stressigt att bara åka över en dag...nu kommer vi hinna träffas massor  =D
jag längtar efter semester nuuuuuuuuu...mindre än 5v kvar..blaah..haha


kraaaaaaam såååååå
tjarå

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback