Senaste Inlägg

buller å bång

Det buuuuuuuubblarrrrrrrrrrrrrrrrr!
shit vad saker och ting går framåt...i loooove it!

Satt just å tänkte..skit samma om jag tjatar! ni få som läser det får fan ta det, det är bara att sluta läsa annars...haha
måste ju få ut det någonstans! ;)

Usa resan..igen..jaaa ja...haha
har pratat med bossen idag, för att va säker på att jag inte står där med bilj i hand och måste ställa in, vill gärna köpa biljett så fort jag fått ihop pengar...vilket borde va inom 2 månader, men hon sa att jag inte ska tänka så...utan passa på om biljetten är billig nu...sen sa Jas nyss att hon har en kompis som är resebyrå nisse och hon håller på att kolla efter bilj åt mig, kanske kan få en bra deal där!! woooooho
Finns redan planer vad som ska göras...Nashville, Graceland och morsa på Elvis är top prio
sen ska vi till ett ställe som heter Carowinds ett ställe som bara består av berg och dalbanor i stort sett, verkar hysteriskt roligt, sen nämnde hon något om Dollywood Dolly Partons egna amusment park...vi får se hur det blir med det sistnämnda, sen finns det en sak till jag skulle vilja göra där..gå på ett Nascar race..men det beror på hur dyrt det är.

Sen kommer vi nog spendera mycket tid uppe i deras stuga på berget vid sjön..sola och bada(kanske kan bli brun för en gångs skull, typ 35 grader där redan nu), åka vattenskidor, dricka öl..sitta i jacuzzin och tjöta skit...enda vägen att ta sig dit är antingen med 4-hjulingar eller med häst..fan va skoj!! sen sa hon att innan jag åker hem så ska jag få köra den här...gulp!(ja den är hennes)

hennes kusiner ville ha ett välkomsparty så det kommer väl antingen att sluta i poolen(dom gillar att slänga i folk) men dom kan lätt räkna med att dom hamnar där själva..haha..eller i rännstenen...haha..tydligen är hela familjen sådan att dom gillar att jävlas med varann..haha..kuuuuuuul! planen är att stanna 3 veckor så man får en vecka att landa på hemma också.
Mest oroad för att bränna mig totalt och den jobbiga flygresan..haha

Imorgon ska jag och Sara leka..lira guitar hero metallica! woooho
och i slutet av juni så kommer eea och anna hit från Gävle...yippppppppiii!!


här kommer två fav videos med årets runner up i american idol...Adam Lambert(han borde ha vunnit,men får chansen att göra sin grej istället för att va fast med idol i ett år)
Mad world(kvaliten är riktigt dålig, bättre hittar du här.. http://video.yahoo.com/watch/5122419/13577618)



Adam Lambert & KISS....snacka om upplevelse!!(fanns ingen bra video på youtube där heller)
http://video.yahoo.com/watch/5122419/13577618


tjaaaaaarå!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback