Senaste Inlägg

This & That

Har väl inte hänt så överdrivet mycket sen sist, var och fikade och tjötade lite goja i saras trädgård igår och det var kanonslappt i stundvis sol! =)
dom enstaka som läser den här bloggen kanske minns att jag skulle till England i början av juli och i lördags kväll råkade jag somna vid halv 11 och vakna vid 04 på morgonen och kollar in på ett ställe..får då ett meddelande via IM om jag kollat min mail vilket jag då inte gjort såklart för jag har sovit så jag rusar dit och kikar..då har jag fått ett mail från kompisen jag skulle träffa i England som kommer från Tennessee, kan väl säga att det mer eller mindre var hjärtslitande sådant, behöver inte gå in på det här...men hon var iallafall tvungen att ställa in Englandsresan och mådde mer eller mindre kaputt över att behöva tala om det för mig för vi alla hade sett fram emot det så mycket...hon hade försökt ringa mig flera gånger men hade inte pallat att slå alla siffror...så när jag hade läst mailet, så ringde jag henne men hon va inte inne för tillfället, så jag lämnade ett meddelande att hon inte behöver oroa sig för det! och jag sa till henne att ringa mig när hon kom in...och det dröjde inte många minuter..hon var oerhört lättad över att höra mitt medd..det rör sig om familjeanlägenheter och familjen går faktiskt först, vi har all tid i världen att träffast framöver......OCH
 

Här är det snabba vändningar, vi pratade vidare på datorn igår kväll och jag hade under dagen räknat lite hit och dit, och tills nästa semester så har jag fått ihop mer än nog med pengar för att kunna åka över dit och hälsa på henne istället, så jag sa till henne om hon vill så är det möjligt!..fick bara ett kort men tvärrakt svar...i say YES!!!
så nu vet jag vart jag ska nästa år..hahaha...GRYMT!! Tennesse, Nashville...kan bli rätt så coooolt!
och nej Camilla, jag ska INTE dansa linedance..haha!

går i köpas tankar...vill ha et PS2 och G.H, sen har jag funderingar på att köpa en sån där spikmatta man ser överallt, har pratat med min massör och hon kan verkligen rekommendera det då jag så lätt får knutor och spänningar av städet..så vi får fila lite på det
jag längar så till semestern, kunna sova, vara ute och hänga om det är fint väder..bara slappa och samla krafter!

Nä nu måste jag plugga!
ny kursdag med kurt imorgon
tjaaaaarå



2 Kommentarer

Postat av: Camilla den 2009-05-18 @ 23:37:56
http://millansmemoarer.blogg.se/

Du mååååååååste ju testa! Yiiiiha! Linedance alltså ;)

Postat av: Lotta den 2009-05-19 @ 16:48:47
http://saxiquine.blogg.se/

ho ho.. Nashville har jag faktiskt varit i över natten en gång då vi var över i Atlanta.

Det verkade vara helt ok, men vi var där en måndagskväll och monday night = football night i USA.

Men vi hittade nån schysst liten klubb där de hade lite öppen scen för massa demoband =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback