Senaste Inlägg

På kurs med kurt

Ny dag på kursen, var på kontoret med arbetsledarn och plugga ett par timmar igår och jag blev riktigt nöjd över att jag kom ihåg såpass mycket...många knepiga ord att komma ihåg..tekniska saker ekonomi..uuh..så idag var det dags igen

Har gått första dan på mitt nya schema också...dock bara ett nytt ställe so far...men jag gillar arbetstiderna..haha...satt och räknade ut hur jag jobbar igår...mer jobb i början av veckan..och på torsdag slutar jag 10.30 och på fre 10...det kan ju inte bli bättre!! och det är rätt så lätta ställen verkar det som..än så länge.haha....nä dags och göra sig klar!

tjarååå

1 Kommentarer

Postat av: Camilla den 2009-05-06 @ 22:54:51
http://millansmemoarer.blogg.se/

Kul du får lära dig lite nya saker..kunskap är inte tungt att bära :) (fast kan vara tungt att banka in ibland)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback