Senaste Inlägg

sommar

Fick en briljant idé igår kväll medan jag läste tidningen
jag och jennie gillar ju att fiska rätt mycket, men vi har alltid stått från land och fiskat..och det har gett några små kattmats fiskar typ...nu såg jag häromdagen att Lövekulle hyr ut både kanoter och kajaker ganska billigt..en heldag 500 vilket jag tror inte är per pers utan för båda...ett fiskekort..40kr..lövet öppnar redan kl 9, så man kan ju ladda upp med en go matsäck, spö och mask...och komma ut och jaga dom stora fiskarna..Jennie ville åka redan kl 9 igår kväll..haha
har saknat sjön extremt mycket sen farsan sålde båten för många många år sen, är mer eller mindre uppväxt på mjörn

hade ju varit roligare med en egen båt, men det finns det ingen ekonomi till...så kanot är ett mycket bra subtitut, samtidigt som man får njuta av solen och fisket! blir garanterat fler än en gång! =)

Så vi ser verkligen fram emot det här!!

22 dagar kvar till semestern och snart var det fredag igen!

känns skönt att slippa sova i tält nu...kallt och burr ute..haha..till och med kallare än förra året

tjaaaaaaaarå


1 Kommentarer

Postat av: Lotta den 2009-06-06 @ 08:46:31
http://saxiquine.blogg.se/

Tack =)

USA-trippen låter skoj likaså kovältningen ha ha.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback