Senaste Inlägg

snart dags

att åka iväg och göra det allra sista provet...maskin och div annat...men det kan jag nästan i sömnen(kul att regnet öser ner och jag ska till andra sidan stan...grr)
sitter och kikar på flygresor..tycker dom borde lägga ut resor tidigare...det går inte att söka som ända fram till Juli nästa år...mutter..jag vet att jag är tidigt ute men jag gillar att planera i tid...allt är nästan redan ordnat och kollat...förutom pass och pengar...haha..men varför inte när man ändå har tid att göra det?

Pratade med Stef på msn igår och vi ska ut på en tur i sommar...på hans nya Harley, kommer bli grymt kul! vi har pratat om det länge men det har inte blivit av..men nu bestämde vi att i sommar ska det ske..wophii! =)

ok slutdravlat
tjaråå

----------------
klarade sista delen också, så nu är jag NYCKLÄCKT på allvar..wooohooo!

1 Kommentarer

Postat av: Carina den 2009-06-10 @ 16:48:01
http://blackwellir.wordpress.com/

Grattis till detta med då! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback