Senaste Inlägg

Semestern är här!

Snacka om att fredagen gick väldigt långsamt på jobbet, åkte på lite extra jobb också..dammsuga en stekhet gammal vind..jag gick nog ner 3kg där..haha
men nu har jag semester...känslan var mycket bra när jag steg ur bilen och stängde dörren
det kanske blir lite förändringar på jobbet..spännande!! =)
har vart med kollegan i firmabilen nu en del sen skolan stängde, och det kan bli verklighet plus att jag går upp till heltid isf och blir av med skolan, jag sa till henne att jag har haft jättekul i bilen under dom dagarna vi åkt omkring, och att jag skulle kunna göra det på heltid...så vi får se hur det blir...det innebär en liten risk att sätta mig i bilen i och med att jag inte har körkort, ifall kollegan blir sjuk.

Åkte och handlade lite och stack hem...tog en välförjänt kaffe och kollade nätet lite, sen satte jag igång och greja här hemma..var aptrött vid 00 så jag kröp till sängs

Idag kommer dom!!
Anna & eea....är sååå excited, vet inte vad vi ska göra än, pratat lite löst om att ev grilla eller dricka öl eller både och kanske....får se när dom vaknat upp och tagit sig hit....haha
dags att vakna till liv själv och göra lite grejjer


det är så skönt när livet ler mot en, och nu känns det frikkin frantastic!! =D
tjaaaaaarå

1 Kommentarer

Postat av: Camilla den 2009-06-28 @ 00:03:31
http://millansmemoarer.blogg.se/

Ta lappen kanske? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback