Senaste Inlägg

Nu gäller det!

Imorgon så är det då den stora dagen, det stora slutprovet på mitt certifikat...har plöjt igenom hela boken sen jag kom hem och alla de tester vi fått göra, så jag hoppas verkligen att en hel del sitter kvar imorgon! men man kan ju inte göra mer än sitt bästa
Håll alla tummar och tår så är ni gulliga!
kan inte sticka under stolen med att jag är nervös, men det ska bli så skönt att det är över så man får en normal vardag igen

26 dagar kvar till semestern..läääääängtar sååååååååå!!



har hittat en bikini...jaaaaaaag bikini...herregud!(till usa givetvis...hellooo poolside!) men den passar ju mig stilmässigt iaf..hahaha! arma mitt skinn..hey lobster...ok nu pratas det cow tipping...låter farligt..haha


idag blir det ett KORT inlägg..jösses..kan jag det?
jajjebang...tjarå

1 Kommentarer

Postat av: Carina den 2009-06-02 @ 10:36:18
http://blackwellir.wordpress.com/

Lycka till! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback