Senaste Inlägg

Det närmar sig..

två dagar kvar att jobba, sen 4 underbara veckors semester! som man har längtat..denna veckan har vart så seg för kroppen har börjat stänga av och då går det trögt...men det är bara att bita ihop...snart får man va ute i solen och njuta på allvar..lyckas alltid få rätt så bra väder när jag har semester..wooho..ser fram emot kanot trippen med Jennie, heldag och fiska och gå iland någonstans och njuta...hehe..ska pröva lite nya beteknep, det kan bli skoj!
sen ska jag träffa bror och familj i en vecka, behövs verkligen med tanke på att vi pinsamt nog inte setts sedan i julas...men vi pratar åtmindstone i tel och på nätet =)
lite trisst är det dock att inte Englandsresan blir av, men jag ser fram emot Usa nästa år fan så mycket mer!!

På lördag får jag fint besök...av Anna & eea!!!! ska bli så förbannat roligt att se er igen!! tjooohoo

jaja..får väl glutta på tv eller fortsätta leta musik på spotify...har du nåt tips?
leave a comment!

lönen gick upp från 1/6...nästan 200 kr mer i månaden..man tackarrrrrr!!

jag gillar inte det nya kokkaffet med fylligare bönor..vill inte att kaffet som är godare som kok..ska smaka brygg..blääääh
vill jag ha starkare kaffe kan jag bara öka dosen..men kok är snällare mot min mage
tjaråååååå

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback