Senaste Inlägg

Det känns.....

......rätt så jävla bra!

Först på morgonen så var kursnissen där och hade en tvåtimmars genomgång, det var nog bra
sen gick vi alla till china restaurangen och åt buffé och tillbaka till kontoret för att påbörja det stora testet, som bestod av 27!! sidor..uppdelat i 8 el 9 olika tester.

och till min förvåning så var det rätt så mycket som satt kvar, och det var mellan 4-6 frågor som jag max vet med mig själv att jag hade lite klurigt med...så jag hoppas verkligen att det inte blir mer än så...nästa delprov är betydligt lättare...maskin delen och allt annat praktiskt..stod ju mest och tittade på den dagen vi hade det på kursen.
totalt behöver jag 70% för att klara det och det känns som om det ska gå vägen, och gör det inte det så får man göra om det man flunkat på
efter maten så blev vi fotograferade för ett företags id, det var ju en hööööjdare.haha

aja..nu ska här slappas
tjaråååå

----------------------
jag glömde två saker...som kära Jen påminde mig om...jag är faktiskt även om jag inte klarar testet..yrkesutbildad...jag lilla jag...hihi

sak nr 2...är inte speciellt avis på folket som åker till sweden rock, mer än att dom får se vissa band jag hade velat se...såååå skönt att slippa kylan som komma skall...HIIIII HI ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback