Senaste Inlägg

Anna & Eea på blixtvisit

Tjejerna hade vart nere på WCR & Metaltown, och passade även på att stanna till i lilla Alingetexas dom kom vid 1 snåret och vi stack först in till stan för att ta en fika på espresso house...
ischai är mumma varma dagar, sen åkte vi vidare till Maxi för att inhandla div grill attiraljer för min del blev det chilimarinerad kyckling(go figure =P)potatissallad, två öl och doritos där efter så gick vi ut och väntade in cici, för att dra vidare till Helen & Jonas
vi hade supertrevligt där uppe och blev proppmätta och närmare 22 snåret så åkte vi hem väl här så satt vi och tjötade skit och gapskrattade, vi gjorde otaliga försök att återskapa det fantastiska "Poison-kortet" från srf 08...men det var stört omöjligt..haha men visst fick vi fulkort, väntar med spänning på att få se eea´s kort..haha
vi drullade i säng runt 01, då tjejerna skulle upp halv 8 för att dra tillbaka till gbg för att sitta på en fantastiskt varm buss i 10 tim(eller som dom själva sa..lyxtåg) haha
Hoppas att det inte tar lika lång tid tills vi ses nästa gång!
http://Morileth.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1246053601&id=385228082

och så lite annat....
I fredags fick jag göra om ett delprov jag missat för mycket på, igår hade jag fått ett sms från min chef, "Grattis till din SRY" vilket innebär att jag nu är HELT klar..tjooho!
idag fick jag ett brev från dom med posten...den 11-13 sept bjuder företaget på en Kielkryss som tack för ett väl utfört arbete 2009..dom står för mat, resa och dricka under dessa dagar.
måste säga att det kan fan inte bli bättre och idag är det bara den andra semesterdagen :D lite svalare men det är skönt med ett break

och så fick man visa leg igen när man köpte cigg idag..hon blev generad...HAHAAAA

tjaaaaaarå

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback