Senaste Inlägg

10 dagar

...kvar tills 4 veckors semester....det börjar kännas i kroppen nu att den så sakteliga börjar ställa in sig på semester
trött även om jag sover längre än någonsin(kanske där skon klämmer)

slippa allt vad alarm heter,sova länge, grilla,  ta med sig kameran och kaffe ner till sjön, häng på kompisens koloni, fika med andra, umgås med bror & familj i Götlaborg en vecka, längtar efter min och Jennies paddlakanotfiskematsäcktur
njuta!

Givetvis..haha..så sista arbetsdagen nästa vecka så ska jag få göra om 6 frågor på provet..sista rush innan semestern..

så vad hände då i helgen? det var festival här i stan men jag gjorde faktiskt inte speciellt mycket, det var uruselt väder så jag höll mig inomhus..startade dagarna med att kolla film och dricka kaffe i sängen.....sov och snarkade så mycket jag bara kunde.

Nu är det dags att bege sig t jobbet strax
tjaaaarå


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback