Senaste Inlägg

Rödnos


Första veckan avverkad på semestern, tog det rätt så lungt hela veckan
fikade lite på altan och läste

I går ringde skägg nere från playan och frågade om jag ville komma dit och tjöta lite skit och ta en öl, det var en del folk där
och idag så kom dagen jag och jennie längtat efter..ca 8.30 var vi på språng mot lövekulle för att hyra kanot och paddla ut och fiska..det spelar ingen roll om vi fick 3 små kattmats abborrar..så länge vi kom ut så var vi väldigt nöjda...även om det hade vart kul om det nappa mer..så nästa gång blir det nog att åka med farbror M med båt eller med micke och jansson till Anten där abborren ska va större sägs det..haha
det är definitivt inte som det va förr, då hann man knappt få i kroken förrän det högg
vid halv 4 började det mullra och åska över stan så vi paddlade till land..och när vi kommit nästan till mjörnvallen kom en störtskur!! gött dock att vi kom upp innan

åkte hem, och stensomnade i soffan..skulle sova en timme..uuuhu..säkert..vakna två timmar senare då hade jag snoozat i en timme..trött..naah..och trots att det va lite sol så har jag fått färg i nyllet..gött..
tog lite kaffe och sen vart jag hungrig..pastasalladen jag hade med på sjön råkade illa ut.
sen vart det en massa fixx och don
ska nog knoppa snart...nya äventyr väntar i veckan
3v kvar av semestern..aaah

ooooooooh imorgon startar Prison Break igen!!!
woooho

Tjaaaaaaarå!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback