Senaste Inlägg

grrrr

Är inne på mina sista dagars semester, åter till maskineriet på måndag
första veckan hade vi verkligen kanonväder, vad har hänt sen..jo, det har regnat, varit mulet, halv storm, regnat igen, men vi lägger lite mer regn på det då, lite skvätt här och där

jag är så trött på´t!

Visst jag har vart iväg, hos bror en vecka, var ute och paddlade kanot med jennie en heldag och vann biljetter till Sonisphere där jag hade en kanondag, men jag vill ha SOL...kunna åka ner till mjörn med kaffe och bara sitta där i flera timmar...känns som om man lika gärna kunde jobbat och tagit senare semester...suck!!

Nu längtar jag ännu mer till Usa nästa år, 3v..sol, bad och totalt koppla bort allt vad pissiga regniga sverige heter


Kanske skulle gå ner till monica och lägga sig i solariet så man får lite värme!

tjarå

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback