Senaste Inlägg

En vecka

Har jag varit nere i Göteborg hos bror med familj, det har varit jättekul att få umgås med dom så länge, käka god mat, tjöta skit, dricka kaffe,kolla film (Devils Chair, som va lite halvskruvad..haha)busa med ungarna, jag och bror var iväg och fiskade en sväng men det nappade dåligt
trisst att vi inte kom iväg till Liseberg idag som vi hade planerat, för hela veckan har i stort sett regnat bort! :(
men vi har iallafall haft roligt!

Brorsan hade tur och vann en fin vinst i veckan och idag var det min tur..jag vann två biljetter till Sonisphere festivalen nere i Hultsfred med band som: Metallica, Cradle Of Filth, The Hives, Machine Head, Anthrax ,The (International) Noise Conspiracy, Primal Scream, Lamb Of God, Mastodon, Meshuggah, The Cult & Adept

Så nu ska vi bara lösa resan ner på något vänster, bror ska snacka med kusin vitamin nere i småland imorgon

woooooophii
tjaaaaaarå

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback