Senaste Inlägg

Mot ljusare tider

....vädermässigt..hehe!

åkte först och jobbade en timme på morgonen för att slippa göra det imorgon och sluta lite tidigare
Hade sen en lugn och skön nyårsafton hemma i soffan och jag verkade inte vara den enda som struntade i att gå ut..det dök upp folk här och där på nätet så det fanns allt att göra..kuligt!
drack lite öl och käkade räkor med vitlökssås och färska frallor..smarrigt värre kan jag lova!
vid 12 slaget så satt jag i voice med Trace från Illinois & Chris från Texas(den dialekten kan få vem som helst att dö av skratt, jag lovar!) ploppade min lilla skumpaflaska och tjoade lite som alla andra gjorde medan jag tittade ut från värmen i köksfönstret, är glad att jag inte var utomhus, jeflar va kallt och dimmigt det var
sen satt jag kvar på meebo och snackade med Diana som bor i England, och firade in det nya året med henne en timme senare..haha..så jag kom i säng vid halv 3..orkade inte stanna uppe och fira in det amerikanska nyåret....7 timmar bakom..yikk!
så jag mår toppen idag, bortsett från den snoriga tallen i näsan, det var ju käckt att bli förkyld lagom till nyår när man var förkyld så det skrek om det för en månad sen...jaja..det är ett i-landsproblem!
nu blir det lite film och mer kaffe under täcket i soffan!
hoppas att ni hade en strålande afton!

God Fortsättning!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback