Senaste Inlägg

Hänt under 2008



* Cici och Axel fick lilla Zoe 2:E februari, en sådan liten pärla hon är! Ninja och Zoe döptes även under året
* i början av mars var det ett år sedan Kim försvann från oss, har än idag svårt att förstå att han är borta
* bror och jag fick en helkväll ute...Kaoz på henriksberg(efteråt gick till haket och mötte upp pärlan Diana från swissland) * Metalfest på Överrocken i slutet av mars, jävlar anamma vilket partaj..folk vallfärdade från städer runt omkring alinge
* Nathalie Johansen försvann spårlöst 15 maj och vi var ute på ett antal sök under ett par månader, kändes skönt att få bidra med något, skulle lätt kunna göra det igen

* Åkte till Sweden Rock för att se min goding Bach igen och fick en timme innan han skulle gå på se lappar i entrén att han hade ställt in...miiiiiiiiiisääääär!! srf i år var ingen vidare upplevelse..trots +50 faktor brände jag mig, fick gå i långärmat rätt ofta..i stekande sol..mmm.. drack för mycket vatten så att jag mådde grönt, antar att både kombon vatten och brännan gjorde sitt och varje natt var en pina då det var sviiiiinkallt!! vilket gjorde att jag tappade lusten för både öl och mat, så jag spenderade dagarna med att kika på band...såg nog 23 band så det var bra jobbat... två sista nätterna sov jag i baksätet på bilen.
* Jag och Jennie drog ner till Gbg för att träffa Micke som vi pratat med i ett par år, han var nere och byggde scen på Bruce, det var mycket roligt! jennie hade inte en aning, för hon fick inte veta innan vi träffat han
* Anna & Grendel hade fest ute i huset i Långared, grill, geting invasion och sanning och konsekvens..haha
* Ulle & markus fick en liten knodd
* Maria var på besök från England, denna gången hade jag inte festat kvällen innan utan orkade babbla mycket mer..hihi
* Var nere hos Kaka i götet och bara tjötade skit, tog några öl kollade film och allmänt bara tog det cool! vi ses ju inte så ofta men när vi gör det så känns det som om det var igår, kaka är en tjej som hängt med i mångan långa år och är en av mina bästa vänner

* Var på inflyttningsfest hos Tyborn & Flikka och hade supertrevligt trots att jag fick en stressig dag med kalas i götet först då fabian fyllde 4
* Fyllde själv 25(ironi) =P
* jag, cici och axl drog iväg på en endags tripp ner till småland för att vidga våra vyer
* Cheferna tog ut oss på två helkvällar..första i våras var nere på tallhyddan där minigolf och middag stod på schemat, nu i höst fick vi en helkväll på en salong med olika behandlingar...allt helt gratis! dom kan allt skämma bort oss!
* var på rättegången mot Nathalies gärningsman, lång dag(9-16:30) hetsk stämning är bara förnamet..det var fruktansvärt laddat i luften hela tiden..men inte så konstigt..domen föll 1½v senare och han dömdes till fjuttiga 9 år
* Var med bror och familj på Julliseberg och det är alltid lika mysigt att strosa omkring där inne och njuta av alla dofter och skratt..liksom anamma julen lite mer
 * 17 dec var en onsdag...då whitesnake lirade i Gbg..samtidigt så hade rockbaren fått dit Dilana från Rockstarsupernova, hade gärna gått och sett henne men det var mitt i veckan..så det sket sig!! får hoppas att hon kommer snart igen
* Julen firades ute i Mölnycke för andra året i rad..ett nätt gäng på 14 pers tror jag vi var, och det var lika mysigt som förra året..mysigare nästan för jag slapp tallen i näsan i år..wooohoo..på kvällen satt vi som vanligt i gillestugan och drack div starka drycker..haha
* Nyårsafton firade jag med räkor, lite öl och bubbel hemma i min soffa....tro det eller ej men det var jefligt gött att vakna upp pigg och glad dagen efter!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback