Senaste Inlägg

Fredag den 13:e?

Idag har det inte varit en bra dag, känns som en bra start på nya året

jag hade svårt att somna igår kväll, pga hostan..så fort man lägger sig ner så börjar den retas!! grr...så efter mycket om och men så flyttade jag över till soffan för att huvudet skulle komma högre upp
när jag drönar av i soffan, så har jag en tendens till att sova så hårt att jag snoozar snoozar och snoozar, vilket givetvis hände imorse...inte för att det gör något om jag kommer "sent" för jag kan sätta mina egna tider..men rutinen blir helt skruvad...så jag försov mig en halvtimme..hysta i sig frulle..koka kaffe..göra sig klar..sen var det 30 min kvar tills jobb..hysta i sig kaffe..vidare till jobbet..när jag var klar på brunnsgården, så trodde jag i godan ro att jag skulle vidare upp till Luna så jag cyklade dit, när jag kommer dit totalt genomfrusen!! så är det en annan tjej där..malin skulle inte vara där...utan på skolan för lite extra städ..då fick malin åka tillbaka till brunnsgården för att hämta materialpåsen...sen hem för att hämta nycklar till skolan och vidare dit upp för dom hade jag ju ingen tanke på att ta med mig..mat vad var det?? gjorde en termosmugg med kaffe och tog med.
Gjorde lister och dörrar till toaletterna...på måndag blir det storstäd av toaletter..jiiiiiippi...nääää

sicken höjdar dag! NOT

Imorgon blir det en sväng till Jennie och dricka glögg med ett gäng

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback