Senaste Inlägg

Fniss!

Har inte hänt så himla mycket det senaste så jag har inte haft något vettigt att skriva om, därav torkan i bloggen
jag har som vanligt mest bara varit hemma och slappat hela helgen, det är gött..även om jag saknar att hitta på ngt roligt ibland, så känner man sig utvilad när måndagen kommer...det kommer nog garanterat bli mycket spring ute nu till sommaren ändå....har mest tjötat med folket i usa, det ger en hel del goa skratt....sicka människor!

Var och handlade det nödvändigaste på willys...och jag blir lika full i skratt varje gång jag får visa LEG(vilket nu var ett tag sen) när jag ska handla cigg, ser det dock som en komplimang..haha..mest pinsamt för henne kan jag tycka!

nä nu är det snart dags för säng!
Hajjjjj!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback