Senaste Inlägg

...



är stilen jag utövat på min lediga dag...vaknade vid halv 10 då jag såg dom två första perioderna av junior hockey finalen
fixade kaffe och kröp ner i soffan och kollade på Lake Eden...en rätt så skruvad nervpirrande film
småslumrade en sväng..drack kaffe och tjötade med folk..efter det så har kvällen bara varit seg..yeck
idag har det dessutom varit skumt väder..vakna till kyla och frost...och laddade för en ev fotopromenix..senare så ösregnade det och nu när jag kollade ut..så hade det snöat?!??! och vilken surprise att det ösregnar igen..haha
jaja..nu ska jag fortsätta ladda mp3 spelarn inför morgondagen och troligen kolla stammisbageriet efter semlor på vägen hem imorgon


häjjjjj

2 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2009-01-11 @ 17:09:25

Heeeeeeeeeeej, va fan är det du som har skrivit i min blogg, har inte kollat upp det fören nu. Shit vad kul nu ska jag följa din länk. DU jag länkar dig hoppas att det är okej??



Puss och Kram Nena

Postat av: Camilla den 2009-01-12 @ 23:06:50
http://millansmemoarer.blogg.se/

Har nåt till dig i min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback