Senaste Inlägg

brrr

Magsjuka överallt på jobbet! jag avskyr det, även om det blir mindre att städa...vill ju ha roligt i helgen!!
men det är ju alltid så när man planerar något..haha

det är bara att hoppas helt enkelt..så håll er undan från mig ett tag! =)
tvätta sprita tvätta sprita..haaaandskarrr och dricka potatismjöl utblandat i vatten varje dag
crackelerade händer!

aja..har inget vettigt att skriva..just nu är det chill på hög nivå, Poets of the fall i örat och jag börjar bli dåsig, ser fram emot imorgon då jag ska på massage, ryggen har vart bra krånglig hela eftermiddagen och kvällen..jobbigt när man inte kan vrida sig en cm utan att det hugger till..som tur händer det inte så ofta
sover nog i soffan inatt, känns bekvämast så

bara vaken lite till

Ajöss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback