Senaste Inlägg

Plans plans plans

Har lite smått flygande planer inför början av Juli.
det är nämligen så att en tjejkompis från Usa kommer till Bournemouth i södra England  och stannar där i två veckor
har kikat lite på hur man kan ta sig dit och snackat med henne lite, hon i sin tur har snackat med sin kompis och det var självklart att jag skulle stanna där också och det är ju gött att ha det avklarat! =)
det tog ett tag innan jag fick någon rätsida hur jag skulle ta mig dit..googlade och kollade vartenda flygbolag men inga flyg gick direkt dit, mutter..byta 700ggr....tack men nej tack! byta i frankrike...rom??? jag ska till england ffs..haha
blev så matt att jag in på resebyrån och lät dom göra jobbet och hon sa i mailet att det inte var det lättaste men har hittat den enklaste vägen iaf
flyg till heatrow och sen därifrån buss som tar 2 timmar men går direkt dit jag ska..och det lät ju bra!
avskyr verkligen att byta fler gånger än man behöver..stackars Jas måste byta 6ggr
jag blir nog där iallfall 4-5 dar och vi har planer på att hyra bil och ta oss norrut till en stad som heter Corby och hälsa på en gemensam vän nån dag el två beroende på vad vi tänkt göra.

Vill verkligen och det är bara att ge sig fan på det, varför inte ta chansen när hon ändå är i närheten?

annars har det inte hänt mycket, förra lördagen var jag på 35 års fest men jag och en kompis stannade kvar och lirade guitarr hero när alla andra drog till hotellet..första gången för min del...men det var grymt skoj!
några foton





Slänger in ett schysst tips igen från Brandon Lee
Before the dawn-Exile


1 Kommentarer

Postat av: Camilla den 2009-02-09 @ 23:38:14
http://millansmemoarer.blogg.se/

Kul! Klart du ska dra iväg! Du lär inte ångra dig :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback